úterý 18. listopadu 2014

Přestaň proklínat ty, které miluješ!

Tenhle článek nepíšu jako někdo, kdo by tě chtěl poučovat o něčem, co sám umí. I já se to teprve učím a věř, že s tím mám moc a moc práce! Ale považuju tohle téma za natolik důležitý, že nepočká na dobu, kdy budu všechno umět. Ona by totiž taky nemusela přijít nikdy!
My křesťané věříme, že slovo má obrovskou moc. A nejen my! U spousty nevěřících lidí vídám na Facebooku motivační citáty, pozitivní afirmace a různá sebevědomá prohlášení. Sám na sobě jsem moc slova mnohokrát zažil a dodnes zažívám. Jsem si jistý, že máš tentýž problém a proto tohle píšu.
Říkali ti rodiče, že jsi nemehlo? Říkala ti učitelka, že z tebe nic nebude? Posmíval se ti někdy někdo kůli váze, vzhledu, koktání, nebo čemukoli jinýmu? Pokud ano, pak věř, že to mělo vliv na to, kým jsi dneska a jak se cítíš. Neuvádím všechny možné příklady toho, jak tě mohli proklít tvoji nejbližší. Jsem si ale jistý tím, že ještě víc proklínáme sami sebe!!!
Používáš někdy věty jako: „Já si nic nepamatuju!" „Absolutně nestíhám!" „Vždycky, když se někam těším, tak to stojí za prd." „Takový neštěstí může potkat jen mě." „Já dřu, jako blázen, a prachy furt nemáme!"
Všechny tyhle věty určují to, jak se ti daří. Každé slovo totiž má moc naplnit se!!! Jako křesťan věřím, že slovem Bůh stvořil svět. On sám říká, že jeho slovo se k němu nevrátí, aníž by vykonalo to, co vykonat má. Člověka stvořil ke svému obrazu a proto i naše slova mají moc a zejména když některá často opakujeme, prostě se naplní v našem životě. Znám ženu, která se nikdy nevdala jen proto, že často říkávala: „Kdo by o mě stál?"
K velmi škodlivým vyjádřením pak vede závist. Věty jako: „Koukej, co oni mají! To my si dovolit nemůžeme!" „Sousedova dcerka je hhezká, chytrá a hezky hraje na klavír. Ten náš blbeček.......!" Tvrzení podobná těmto jsou vyloženě smrtelně toxická!!! Nejen, že jimi otrávíš svůj vlastní život, ale obvykle i život celé své rodiny! I já jsem nad sebou prohlašoval hodně podobných negací. Nejsem sice závistivý, ale leccos špatného jsem o sobě říkal jen proto, že jsem neznal vlastní cenu.


CESTA VEN!


 Některé takto napáchané škody můžeš napravit už jen tím, že ony negativní výroky nahradíš pozitivními, nebo aspoň ty negativní nebudeš vyslovovat. Ale to zdaleka nestačí!!!
Jsou lidé, kteří denně opakují pozitivní afirmace, ale jejich život se nemění. Pořád nemají peníze, pořád jsou tlustí, jejich děti nemají dobrá vysvědčení a auto je pořád v servisu. Proč? Protože nezměnili svou  mysl. Lze mysl změnit? ANO!, ALE....
Možná tě rodiče nechtěli. Třeba nemáš dost kamarádů, nemáš zajímavou práci a opravdu nežiješ tak, jak by se ti líbilo. Tady nepomůže nějaká pozitivní afirmace, ani motivační citát. Když bydlíš na vesnici, těžko se přesvědčíš, že je to vlastně Paříž!

Přesto existuje cesta i pro tebe!!!
JEžíš říká: „Já jsem ta cesta, pravda i život!" A já jsem poznal, že nelže!

Možná tě rodiče neplánovali a tvoje učitelka tě neměla ráda. Ale Bůh sám chtěl, aby jsi na svět přišel (nebo přišla) právě ty! Možná, že vaše rodina byla vždycky chudá, že v ní lidé umírali brzy, že jste z generace na generaci dědili ty nejrůznější nemoci. Ale já tě ujišťuju, že jsi na světě právě proto, aby se to změnilo!!! Ježíš nám všem odpustil hříchy, ale nejen to! On na sebe vzal i všechna prokletí! On říká, že přišel proto, abychom měli život v hojnosti! Nemáme ho, protože si sami svými výroky a postoji bereme jeho požehnání a mnohdy na sebe přivoláme prokletí. Nedá se vysvětlit, že tě Bůh, ten, který stvořil celý tenhle svět, bezmezně a bezpodmínečně miluje. To ti tu můžu napsat stokrát, ale dokud to nepoznáš, není ti to nic platné.


POZNEJ TO!

Ježíš byl a je připravený příjmout tě okamžitě a to tak, jak teď jsi! Napadá tě, že jsi příliš "hříšný/á, že sis pokazil/a život, že se ti nedá odpustit? Tak to mi věř, že tě chápu!!! Podobný pocity jsem měl taky. Ale Ježíš říká: „Lékaře nepotřebují zdraví, ale nemocní!" On přišel a dal se ukřižovat jen proto, abychom my, kteří jsme si pokazili život a ublížili často i těm nejbližším, zažili odpuštění, poznali jeho lásku a mohli se ze svého života radovat a vnášet tu radost i do životů svých příbuzných, přátel, kolegů.... Nevíš, jak Ježíše poznat? Není to nic těžkého! Stačí chtít a říct mu to!

Takže si to shrňme:

Okamžitě a co možná nejdůsledněji přestaň o sobě, svých blízkých, svém městě, své práci i svém autě pronášet negativní výroky!
Pokud jen trochu můžeš, nahraď ty negativní výroky pozitivními tvrzeními. Např. větu „Nemáme moc peněz" nahraď větou „Bohu díky nemáme hlad a máme kde bydlet".

Sepiš si, v jakých oblastech se nejčastěji proklínáš! Na ty se zaměř především a zkus na nich nacházet cokoli dobrého.

Ale to opravdu nejlepší a nejúčinnější, co můžeš udělat, aby se tvůj život totálně proměnil, je pozvat do něj Ježíše!

Že o jeho existenci nemáš žádný důkaz? Ale o jeho neexistenci taky ne, že jo? Takže prostě zkus nahlas vyslovit třeba tohle:

„Pane Ježíši Kriste, já nevím, jestli existuješ. Jestli ale opravdu jsi, pak tě chci poznat! Jestli mě miluješ, chci to zažít! Jestli sis přál na světě mít právě mě, dej mi to poznat! Chci změnit svůj život! Je mi líto, že jsem o sobě pronesl/a destruktivní výroky. Je mi moc líto, jestli jsem svojí řečí, postoji a činy ublížil/a někomu jinému. Ježíši, jestli existuješ, přijď do mého života!!!"

Ztratíš něco tím, že tohle zkusíš? Pár sekund času. Já ti garantuju, že to budou ta nejlepší slova, jaká kdy vyšla ze tvých úst!!!


Bůh ti žehnej!


 

4 komentáře:

  1. Moje meno je Lilian N.Je to veľmi radostný deň môjho života, pretože mi pomohla Dr.saguru tým, že mi pomohla získať späť môjho bývalého manžela pomocou kúzla a mágie. Bol som ženatý 6 rokov a bolo to také hrozné, pretože môj manžel ma naozaj podvádzal a hľadal rozvod, ale keď som na internete narazil na e-mailovú adresu Dr.saguru na internete, ako pomohol toľkým ľuďom získať ich späť späť a pomôcť opraviť vzťah. a prinútiť ľudí, aby boli šťastní vo svojom vzťahu. Vysvetlil som mu svoju situáciu a potom som hľadal jeho pomoc, ale k môjmu najväčšiemu prekvapeniu mi povedal, že mi pomôže s mojím prípadom a teraz oslavujem, pretože môj manžel sa zmenil úplne navždy. Vždy chce byť pri mne a bez môjho prítomnosti nemôže robiť nič iné. Naozaj si užívam svoje manželstvo, aká veľká oslava. Budem naďalej svedčiť na internete, pretože Dr.saguru je naozajstný kúzelník. POTREBUJETE POTREBOVAŤ POTREBOVAŤ KONTAKTOVÝ LEKÁR SAGURU VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com alebo WhatsApp +2349037545183 Je to jediná odpoveď na váš problém a spôsobí, že sa budete cítiť šťastní vo svojom vzťahu.
    1 LOVE SPELL
    2 VYHRAŤ SPÄŤ
    3 OVOCIE ŽENY
    4 PROPAGÁCIA SPELL
    5 OCHRANA KARIÉRY
    6 OBCHODNÉ OBCHODOVANIE
    7 KRAJINA DOBRÉHO PRÁCE
    8 Kúzla LOTÉRIE a KURTOVÝCH PRÍPADOV.

    OdpovědětVymazat
  2. Volám sa Sarah Walderová. Z úcty k vám a vašim kúzlam musím toto svedectvo oznámiť všetkým. Bol som u iných kúziel bez toho, aby som videl nejaký výsledok. Len som si prial, aby som k vám prišiel skôr, dostal som od vás to najlepšie. Môj bývalý manžel bol preč rok a ja som chodila všade a iných kúzelníkov o pomoc, ale žiadny výsledok, kým ma môj priateľ nezoznámil s DR AYO. Keď bolo zaklínadlo lásky hotové, konečne mi od neho zavolal. Jeho kúzla robili zázraky a môj manžel je späť plný lásky. Bolo to ako zázrak! Zrazu sa vrátil s kvetmi a povedal, že by som mu mal odpustiť, bol som naozaj ohromený a šokovaný, keď môj manžel kľakol a prosil o odpustenie a aby som ho prijal späť. Naozaj mi chýbajú slová a som šťastný, si Boh poslal mne a celej mojej rodine... A teraz som opäť šťastná žena. Ďakujem veľmi pekne, DR AYO. Pre každého, kto hľadá skutočného kúzla, kontaktujte DR AYO.
    E-mail: drayospell@gmail.com alebo Whatsapp mu +2347055691377 cez viber.

    OdpovědětVymazat
  3. Po 7 rokoch vzťahu s mojím priateľom začal môj priateľ chodiť s inými dievčatami a prejavoval mi studenú lásku, niekoľkokrát sa mi vyhrážal, že sa so mnou rozíde, ak sa ho odvážim spýtať sa na jeho pomer s inými dievčatami, bola som úplne zničená a zmätená, ale vždy som bola optimistická, že sa veci zmenia, pretože svojho priateľa milujem z celého srdca. našťastie môj starý priateľ mi povedal o kúziel na internete s názvom DR.Ayo, ktorí pomáhajú ľuďom s ich vzťahovými a manželskými problémami pomocou síl lásky Kúzla, Najprv som pochyboval, či niečo také niekedy existuje, ale rozhodol som sa tomu dať skúste a našťastie pre mňa, ja a DR. Ayo žije v tom istom meste, takže som ho navštívil v jeho apartmáne s mojím priateľom ... DR. Ayo je taký skvelý muž, povedal mi všetko, čo som potreboval urobiť, a tiež skontroloval spojenie medzi mnou a mojím priateľom, takže mi pomohol vyčarovať kúzlo lásky a do 48 hodín sa môj priateľ ku mne vrátil a začal sa mi ospravedlňovať. prestal chodiť s dievčatami a je so mnou navždy a naozaj. slová nedokážu opísať, aký som vďačný DR Ayovi. prosím, snažte sa ho kontaktovať v prípade akýchkoľvek vzťahov. whatsapp ho na +2347055691377 ALEBO e-mail: drayospell@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. V prvom rade ďakujem Dr. Ayovi za to, že mi do 48 hodín priviedol späť môjho milenca. Nemám čo povedať, len poďakovať a dať ti vedieť, že som šťastný. Moja milenka sa ku mne správa lepšie a väčšinu času so mnou trávi tým, že mi hovorí, ako veľmi ma ľúbi ako kedykoľvek predtým. akékoľvek problémy s vaším milencom kontaktujte Dr. Ayo prostredníctvom e-mailu: (drayospell@gmail.com) alebo WhatsApp +2347055691377 alebo viber, pretože on je riešením všetkých problémov vo vzťahu

    OdpovědětVymazat

Předem děkuji za všechny komentáře. Prosím, vyvarujte se vulgarizmů, nebo komentářů urážejících něčí přesvědčení. Děkuji!